פניות הציבור

פניות הציבור פועל במטרה להעניק שירות יעיל, זמין ושקוף, תוך הקשבה לפניות הציבור ומתן מענה מותאם לצרכים ולבקשות של התושבים.

פניות הציבור מלווה את התושב משלב הגשת הפנייה ועד לסיום הטיפול בה, תוך הקפדה על יחס אישי, מקצועיות ושיתוף פעולה עם כלל מחלקות הרשות.

תחומי אחריות עיקריים:

קבלת פניות, בקשות ותלונות מתושבי העיר בתחומים הבאים: נושא שלא טופל או טופל שלא לשביעות רצון הפונה, הצעות ייעול, ריכוז הפניות ווידוא מענה יעיל ומיטבי לכל פניה.

לתשומת לב,  
פניות בנושאים הבאים (מפגעים ותקלות) יש להפנות ישירות למוקד העירוני:

  •  מפגעים בטיחותיים (בורות בכבישים/במדרכות)
  • מפגעי תברואה (אשפה, פגרים, תאורת רחוב, פיצוץ צנרת השקיה, פרצי מים וביוב וכו')
  • בעלי חיים משוטטים

 

טופס יצירת קשר
שדה המסומן ב-* (כוכבית) הינו שדה חובה


נטלי אברמוביץ
ממונה על פניות הציבור ובקשות חופש המידע