מכרז פנימי וחיצוני 32/2015 - מזכירה למח' שירות פסיכולוגי
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 23/11/2015 | 06/12/2015 |
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
מעסיק: עיריית אריאל
אגף: חינוך
היקף העסקה: 50% משרה
העסקה: דרוג מנהלי
תיאור תפקיד:
- ניהול משרד הכולל: ניהול יומן פגישות, סינון וניתוב טלפונים פנימיים, טיפול בדואר יוצא ונכנס, פיקוח והקלדת מסמכים ותיוקם. רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע המשימות.
- אחריות על כל התחום הלוגיסטי באגף לקראת פגישות של מנהלת המחלקה וכן - ישיבות ואירועים אגפיים כגון: תיאום המקום, עזרים מקצועיים, כיבוד וכדומה.
- מענה אדיב לפניות מטופלים.
- ניהול תיקים של המטופלים.
- אחריות על תחומים נוספים, כפי שיוגדרו על ידי מנהלת המחלקה.
- נאמן בטחון ונאמן מחשוב של המחלקה.
דרישות התפקיד:
- השכלה תיכונית מלאה (זכאות לבגרות)
- ניסיון מקצועי מוכח של חמש שנים לפחות בתפקיד דומה.
- ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת -office ובמיוחד ב- Excel .
- יכולת ארגון ותכנון.
- כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
- אמינות ומהימנות אישית, יכולת עמידה בלחצים, יכולת ארגון ותכנון, ייצוגיות ויכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, ראייה מערכתית ו"ראש גדול", מרץ ופעלתנות, יחסים בינאישיים מעולים.
- נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
- עמידה בבחינת התאמה לתפקיד.
את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני: manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, כ"ד כסלו, תשע"ו , 06/12/2015.
בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש