דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 03/03/2014 16/03/2014

המעסיק: עיריית אריאל
היקף המשרה: 100% משרה (שעות גמישות)

 

תאור התפקיד:

  1. ניהול יומן פגישות. ( סינון, תיאום, תכנון ויזום פגישות )
  2. ניהול, תכנון וסידור פעילויות למ"מ ראש העיר.
  3. בירור פניות טלפוניות, סינונן וניתובם.
  4. הכנת ניירות עמדה, ייזום נושאים וטיפול בהם.
  5. ביצוע פעילות יחסי ציבור: קבלת קהל, אירוח, ארגון אירועים ועוד.
  6. תמיכה ועבודה משותפת עם יתר עובדי לשכת ראש העיר.
  7. ביצוע פרויקטים מעת לעת עפ"י הנחיות ראש העיר וממלא מקומו.

 

דרישות התפקיד:

  1. השכלה תיכונית מלאה (זכאות לתעודת בגרות)
  2. ניסיון מקצועי מוכח של שנתיים לפחות בתפקיד דומה.
  3. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת office.
  4. יכולת ארגון ותכנון.
  5. כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
  6. אמינות מהימנות אישית, ייצוגיות  ו"ראש גדול" מרץ ופעלתנות, עמידה ותפקוד במצבי לחץ.
  7. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  8. עמידה בבחינת התאמה לתפקיד.

את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות  יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני:  manpower@ariel.muni.il 
מועד אחרון להגשת ההצעות  יום ראשון ,י"ד באדר ב', תשע"ד ,  16/03/2014.
 
בברכת  הצלחה  למועמדים,

נאוה בן הרוש 
מנהלת משאבי אנוש