מכרז פנימי וחיצוני מס' 51/2025 סגן/ית מנהל אגף ומנהל מחלקת ביטחון (רבש"צ א') - הארכה
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| חיצוני | 07/09/2025 | 14/09/2025 |
מעסיק:
עיריית אריאל
תפקיד:
סגן/ית מנהל אגף ומנהל מחלקת ביטחון (רבש"צ א')
דרגת המשרה ודרוגה:
חוזה שכר שקלי רבש"צים בהתאם לאישור משרד הפנים.
השכר תחילי המוצע בתפקיד הינו 15,500 ש"ח (ברוטו), קידום בשכר בהתאם להנחיות והכללים.
היקף המשרה:
100%
תיאור התפקיד:
- ניהול תחום הביטחון ברשות:
- ארגון השמירה בישוב בשגרה ובחירום בהתאם לתחום האחריות שיוגדר ע"י החטמ"ר/מנהל האגף בתיאום עם מנהל האגף, תדרוך, תרגול ופיקוח על המאבטחים על פי תכנית החטמ"ר/מנהל האגף.
- ביצוע ביקורות שמירה ביום ובלילה על פי הנחיות החטמ"ר.
- ניהול המתקנים והציוד בתחום אחריות מחלקת הביטחון.
- אחריות למסירת נשק צבאי / אזרחי לאזרחים בהתאם לפקודות הצבא ונהלי אגף כלי ירייה.
- וידוא הבאת פקודות הקבע הצבאיות בענייני שמירה וביטחון שוטף לידיעת כל השומרים באזור.
- יוודא כי כל השומרים באזור המחזיקים בנשק צבאי עברו אימון בהפעלת נשק בהתאם להוראות הפיקוד המרחבי.
- המצאת אינפורמציה על כוח האדם שבאזור למפקדת החטמ"ר ולוועדת מל"ח מקומית לצורך תכנון הערכות הישוב במצבי העימות השונים.
- אבטחת וניהול ענייני האפסניה הצבאית (לרבות מסמכים צבאיים) המצויה באזור והאפסניה שהוקצתה לאזור לצורכי ביטחון שוטף, ושמירה נאותה על שלמותה ותקינותה.
- שמירה נאותה על שלמותם ותקינותם של מרכיבי הביטחון, אבטחתם וניהולם בהתאם לייעודם.
- אחריות לחיילים המבצעים תפקיד אבטחה באזור, לרבות תדרוכם בעת הגעתם, מעקב אחר ביצוע משימתם ודאגה לרווחתם (מגורים, ציוד למגורים, מזון, רפואה ודת).
- גיוס חיילי ההגמ"ר וציודם בתקופת לחימה ומצבי כוננות, כפי שיוגדרו ע"י אמ"ץ- חט' המבצעים, והעברתם לאחריות המפקד הצבאי לאחר גיוסם.
- ניהול יישוב ראוי ברשות: אחריות על הנשקייה העירונית ובכלל זה ניהול מלאי הנשקים, תקינות, רכש, בטיחות.
- ניהול אבטחה באירועים עירוניים:
- קביעת סדרי האבטחה בתיאום עם משטרת ישראל וצה"ל.
- ניהול האבטחה מטעם הרשות באירועים.
- כתיבת תיקי אבטחה למתקנים ברשות כפי שיורה מנהל האגף.
- אבטחת מוסדות חינוך:
- ביטחון, בטיחות ושע"ח במוסדות חינוך
- טיפול באירועים במוסדות חינוך
- ביצועי תחקירים באירועים במוסדות חינוך
- מ"מ מנהל האגף בהיעדרו:
- נוכחות בישיבות והערכות מצב
- ניהול אירועי חירום ושגרה
- קיום דיונים עם גורמי חוץ בהתאם לדרישת הממונה
ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך וע"פ דרישת הממונה
תנאי הסף:
השכלה:
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפני אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
קורסים והכשרות מקצועיות:
- בוגר שירות מלא צבאי/משטרה-מג"ב/שב"ס.
- רובאי 05 (תינתן עדיפות לרובאי 07) ובעלי רקע בטחוני רלוונטי
- הרבש"ץ יחוייב לסיים בהצלחה קורס רבשצים עד שנה מיום מינויו לתפקיד
דרישות ניסיון מקצועי:
ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי בהיקף המפורט להלן:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית - ארבע שנות ניסיון
הנדסאי רשום- חמש שנות ניסיון
טכנאי מוסמך- שש שנות ניסיון
דרישת ניסיון ניהולי:
שתי שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
רישיון נהיגה סוג ב' בתוקף- חובה
תושב העיר אריאל - חובה
בוגר קורס מנהלי אבטחה (כולל השתלמות של אירועים תחת כיפת שמיים) - יתרון
בוגר קורס מפקח מטווח /מנהל מפעל ראוי - יתרון
שליטה בשפה העברית על בוריה הבעה בכתב ובעל פה.
פרופיל רפואי מעודכן 72 ומעלה, ללא סעיפי שמיעה וראייה.
אישור בטחון מידע שניתן על ידי החטיבה המרחבית שהיישוב נמצא בתחומה.
המועמד יידרש לשירות מילואים ביחידת ההגמ"ר של חטמ"ר אפרים
אישור על העדר הרשעות עבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א, 2001.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה
יכולת התמודדות עם לחץ
סמכותיות
יכולת ארגון, הפעלה ופיקוח
סדר וארגון
עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
עבודה בשעות לא שגרתיות, כולל שבתות וחגים
יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום
כפיפות:
כפיפות למנהל אגף ביטחון וחירום
מנהלה:
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
- ייתכן והמועמדים יידרשו לבצע מבחן מיון מקדים לתפקיד.
הגשת מועמדות תתבצע באופן מקוון בלבד, דרך הקישור:
https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=203 &FC=22242&RF=5
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 14/9/25.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית:
המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.