דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 01/07/2025 15/07/2025

מעסיק:

עיריית אריאל

תפקיד:

מנהל רובע עירוני  (2 משרות)

דרגת המשרה ודרוגה:

8-10 בדירוג מנהלי/ 38-40 דרוג מח"ר

היקף המשרה:

100%

תיאור התפקיד:

אחריות כוללת לניקיון, תחזוקה ותפעול בעיר, תוך בקרת תקינות כלי אצירת הפסולת בזרמים השונים בהתאם להנחיות הממונים, למדיניות העירונית, הנחיות, חוקים, תקנות ושגרות עבודה, כמפורט להלן:

  • הפעלת קבלנים בתחום הרובע: קבלן טיאוט רחובות (טיאוט מכני ואנושי) כולל סיירת ניקיון, קבלן מנוף לפינוי גזם וגרוטאות, קבלן שטיפה בלחץ, קבלן טרקטור.
  • בקרה ופיקוח על עבודת קבלני הביצוע, רישום דו"חות ביצוע לרבות קיזוזים וקנסות בהתאם לביצועים והחוזים.
  • פיקוח על עבודת כלל קבלני פינוי האשפה והמחזור בתחום הרובע, ביצוע בקרה והפעלת כל האמצעים הנדרשים לביצוע העבודות הנדרשות תוך הקפדה על נקיטת אמצעים לשיפור ומניעת תקלות.
  • ביצוע תדרוך לפועלי הניקיון ו/או עובדי הקבלן בתחילת כל יום עבודה, לרבות תדרוך בטיחות וביצוע תחקור בסיום יום העבודה.
  • טיפול בקריאות שירות ובפניות ציבור, ביצוע משובים, מעקב ובקרה אחר הטיפול במערכות הממוחשבות כולל הזנה ועדכון הנתונים בכל המערכות התפעוליות, קיום קשר וקביעת פגישות בשטח עם הציבור בהתאם לצורך ודיווח ע"פ נהלי העירייה תוך עמידה בזמני התקן וברמות השירות.
  • ביצוע סיורים יומיים בשטח במהלך יום העבודה לאיתור, טיפול ודיווח על מפגעי גזם, גרוטאות, אשפה וכל מפגע המהווה מכשול בדרך וביצוע בקרה עד לסיום הטיפול.
  • הכנת "תיק שטח" הכולל את נתוני אזור העבודה הגאוגרפי שבתחום האחריות לרבות סירת כלי האצירה במרחב הציבורי והפרטי, בהתאם להנחיות ואישור הממונה.
  • עבודת אחזקה קלות בהתאם לצורך

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך ולדרישת הממונה.

תנאי הסף:

השכלה:

  • השכלה תיכונית, 12 שנות לימוד

דרישות נוספות:

  • שפות - שליטה בשפה העברית, שפות נוספות בהתאם לצורך.
  • יישומי מחשב- ידע וניסיון בעבודה עם יישומי האופיס.
  • רישיון נהיגה דרגה B בתוקף.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות (לפי צורך), לילות, סופי שבוע וחגי ישראל.
  • נטילת חלק בכוננות מחלקתית חודשית באירועי חורף ו/או במקרים חריגים.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

אמינות ויושרה, יכולת עבודה בצוות ואל מול גורמים שונים, יכולת התמודדות עם לחץ, ערנות ודריכות, יחסי אנוש טובים, ייצוגיות, סמכותיות, יוזמה ויצירתיות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ, יכולת ארגון, תכנון וביצוע.

כפיפות:

מנהל אגף שפ"ע

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
    הגשת מועמדות תתבצע באופן מקוון בלבד, דרך הקישור:
    https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=203&FC=21475&RF=5
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 15/7/2025.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.