מכרז פנימי וחיצוני מס' 27/2025 מנהל/ת אגף חירום וביטחון
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| חיצוני | 04/06/2025 | 25/06/2025 |
מעסיק:
עיריית אריאל
תפקיד:
מנהל/ת אגף חירום וביטחון
דרגת המשרה ודרוגה:
41-43 דירוג מח"ר אפשרות להעסקה בחוזה אישי בכפיפות לאישור משרד הפנים
היקף המשרה:
100%
תיאור התפקיד:
ניהול, הכנה והפעלת מערך החירום והביטחון הרשותי עם כלל בעלי התפקידים, ובסיוע הדדי עם רשויות שכנות ברגיעה ובחירום, תוך שיתוף פעולה עם הרשויות השונות וכלל הכוחות הפועלים במרחב.
עיקרי התפקיד:
1. ניהול אגף חירום וביטחון ברשות.
2. הכנת תכניות עבודה ואפיון צרכי חירום ובטחון ברשות.
3. הובלת היערכות הרשות המקומית למצבי חירום.
4. ניהול אירועי חירום ברשות בשגרה ובחירום.
5. ניהול מערך האבטחה והביטחון ברשות בעת שגרה וחירום.
6. הכנת מוסדות הרשות המקומית לשעת חירום.
7. ניהול ותחזוקת מחסני חירום וציוד לחירום.
8. ניהול ותחזוקת מקלטים ציבוריים.
9. ניהול תחום חירום וביטחון במוסדות החינוך.
10. מייצג את הרשות בענייני חירום וביטחון ותיאום פעולות מול הגורמים הרלוונטיים.
תנאי הסף:
השכלה:
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי מוסמך בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפני אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
קורסים והכשרות מקצועיות:
בוגר קורס קציני צה"ל או בוגר קורס קציני משטרה או קורס קצינים בגוף חירום ובטחון אחר.
מנהל אגף החירום והביטחון יחויב לסיים בהצלחה קורס קב"טים של משרד הפנים לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינוי. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור, ככל שהוא מועסק במסגרת חוזה אישי.
דרישות ניסיון מקצועי:
בעל דרגת רס"ן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים ביטחוניים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידים מקצועיים בתחום שירות החירום והביטחון באחד מאותם גופים ביטחוניים.
הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
טכנאי מוסמך – 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
עובד רשות מקומית שעסק בתחום חירום ובטחון בדרגת סגן ומעלה או דרגה מקבילה במשטרת ישראל או בגופים ביטחוניים אחרים:
בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמפורט לעיל – 5 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתחומי החירום והביטחון ברשות מקומית ברמה ג' לפחות.
הנדסאי רשום – 6 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
טכנאי רשום – 7 שנות ניסיון כמפורט לעיל.
דרישת ניסיון ניהולי:
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
דרישות נוספות:
רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
שליטה בישומי מחשב וידע בישומי תוכנת האופיס.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
יכולת פיקוד, ניהול, שליטה והדרכה
יכולת התמודדות עם לחץ
סמכותיות
יכולת ארגון, תכנון וביצוע
יכולת תיאום ופיקוח
סדר וארגון
עבודה מאומצת במצבי חירום מקומיים ולאומיים
נסיעות במסגרת התפקיד
אמינות ויושרה
יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ
עבודה בשעות לא שגרתיות
עבודה עם נציגי החירום מגופים שונים ברשות ומחוצה לה
יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום
כפיפות:
כפיפות למנכ"ל הרשות המקומית בלבד.
מונחה מקצועית על ידי מינהל החירום במשרד הפנים, רח"ל, פקע"ר.
מנהלה:
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- מועמדים העומדים בדרישות הסף לתפקיד יזומנו למבחני המיון טרם התכנסותה של וועדת הבחינה. רק 8 בעלי התוצאות הגבוהות ביותר שקיבלו במבחן המיון מעל 60% יזומנו לוועדה.
- על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
- הגשת מועמדות תתבצע באופן מקוון בלבד, דרך הקישור:
https://www.jobbing.co.il/jtest1/linkgen?OI=203&FC=21049&RF=5
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 25/6/2025.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית:
המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.