דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 05/05/2025 26/05/2025

היחידה:

אגף שפ"ע

דרגת המשרה ודרוגה:

39-41 בדירוג המח"ר או הנדסאים (אפשרות להעסקה בחוזה אישי באישור משרד הפנים)

היקף המשרה:

100% משרה

תיאור התפקיד:

אחריות על מחלקת תחזוקה, תכנון וביצוע פרויקטים עירוניים בתחום שיפור פני העיר המתקיימים ברשות ומבוצעים על ידה ו/או גורמי חוץ תוך עמידה באיכות, תקציב ולוח זמנים ובכפוף לחוקים, לתקנות ולחוקי העזר של הרשות ובהתאם להנחיות וסמכות הגופים הרגולטורים בתחום.

התפקיד כולל:

  1. ניהול מערך האחזקה ברשות.
  2. ביצוע אחזקה כללית ואחזקת שבר במבני עירייה, נכסי ציבור, מוסדות חינוך, מתקני ספורט, כבישים, מדרכות, מקלטים, מערכת ניקוז עירונית וכיוצ"ב.
  3. גיבוש תכניות עבודה ולוחות זמנים לתחזוקה שוטפת.
  4. ייזום פעולות בתחום שיפור התשתיות הקיימות ו/או הקמת תשתיות חדשות ברשות הדורשות תחזוקה.
  5. קידום ופיתוח תכניות לאחזקה מונעת.
  6. פיקוח על עבודות קבלנים ונותני שירות
  7. ניהול צוות עובדים מקצועי (מהנדסים, הנדסאים, עובדי שטח).
  8. טיפול בפניות הציבור הקשורות לתחום האחזקה ותשתיות.
  9. פיקוח ובקרה אחר ביצוע תכניות עבודה.
  10. ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה.

תנאי הסף:

השכלה:

  • בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    או
    הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפני אישור הרבנות הראשית לישראל.
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:

  • עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: 4 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
  • עבור הנדסאי רשום: 5 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי
  • עבור טכנאי רשום: 6 שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.

דרישות נוספות:

  • הכרות עם תוכנת ה- office.
  • הכרת עם תוכנת PORJ MS – יתרון.
  • שליטת בשפה העברית, שפות נוספות בהתאם לצורך.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, יכולת הובלה ועבודה בשעות בלתי שגרתיות

כפיפות:

מנהל אגף שפ"ע

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 26/5/2025.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.