דלג לתוכן העמוד

שימו לב

סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 17/02/2025 06/03/2025

היחידה:

גזברות

תיאור המשרה:

מנהל/ת יחידת רכש ואספקה

דרגת המשרה ודירוגה:

9-11 דרוג מנהלי / 39-41 דירוג מח"ר

היקף המשרה:

משרה מלאה

תיאור התפקיד:

גיבוש, התווית וביצוע מדיניות הרשות המקומית בתחום שעליו מופקד המנהל/ת.
ניהול הרכש ברשות המקומית (לרבות רכישת טובין, אחסנתם, הספקתם, שמירה עליהם וקביעת רמת המלאי), תוך תיאום בין הצרכים לבין התקציב ושמירה על האינטרס הציבורי וטוהר המידות.

עיקרי התפקיד:

  • ניהול מצאי (אינוונטר) ברשות המקומית:
    - הכנת תקציב שנתי למלאי וטובין בעירייה, על פי הנחיות הגזבר.
    - הכנת תכנית מלאי וטובין במסגרת התקציב שאושר והצרכים המשתנים (עונתיות, בטיחות ועוד).
    - תכנון וארגון העבודה ביחידות הרכש והאספקה.
    - שותפות עם הנהלת הרשות המקומית בקביעת מדיניות המלאי ברשות.
  • ביצוע רכש ואספקה:
    - השתתפות בוועדות השונות האחראיות על רכש, כגון ועדת רכש ובלאי וועדת מכרזים.
    - ביצוע של דרישות והזמנות טובין בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
    - ביצוע רכישות טובין וציוד בכפוף לכל דין ולנהלי הרשות.
    - ארגון וביצוע של תהליכי רכש, ובכלל זה סיוע בקביעת נהלים ברשות.
    - תיאום וביצוע רכש עבור הרשות המקומית ומוסדות החינוך במהלך השנה וכן בחודשי הקיץ לקראת פתיחת שנת לימודים.
    - הזמנת שירותים ושכירת ציוד לרבות שירותי תקשורת.
    - ניהול וסיוע לוגיסטי בפרויקטים יעודים.
  • טיפול בחוזים והתקשרויות עם ספקים וקבלנים:
    - אחריות וריכוז הטיפול בכל ההתקשרויות של הרשות.
    - נטילת חלק בכתיבת ובחינת החוזים טרם החתימה עליהם.
    - ריכוז החוזים שנחתמו עם ספקים וקבלנים בתיקים ידניים וממוחשבים.
    - ביצוע מעקב ובקרה על עמידה בתנאי החוזים.
    - ביצוע בקרה ובדיקה על מועד פקיעת התוקף של החוזים, ונקיטת פעולות לחידושם והארכתם, במידת הצורך.
    - מעקב אחר ערבויות ביצוע ואישורים על קיום ביטוחים.

תנאי הסף:

השכלה ודרישות מקצועיות:

  • בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.

או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.

או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

דרישות ניסיון:

  • ניסיון מקצועי -
    עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור-
    ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, בתחום הרכש, הלוגיסטיקה ואמרכלות.
    עבור הנדסאי רשום -
    ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: רכש, לוגיסטיקה או אמרכלות.
    עבור טכנאי רשום – ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: רכש, לוגיסטיקה או אמרכלות.
  • ניסיון ניהולי
    3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:

  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- OFFICE.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

ייצוגיות, שירותיות, סדר וארגון, עבודה בשעות בלתי שגרתיות
ניהול משא ומתן עם ספקים וקבלנים, עבודה הדורשת סדר וארגון ודיוק בפרטים.

כפיפות:

גזבר הרשות

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 6/3/2025.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.