מכרז פנימי וחיצוני מס' 68/2024 מנהל/ת אגף שירות
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| חיצוני | 11/11/2024 | 02/12/2024 |
היחידה:
עיריית אריאל
תיאור המשרה:
מנהל/ת אגף שירות
דרגת המשרה ודירוגה:
11-13 מח"ר (אפשרות להעסקה בחוזה בכירים בהתאם לאישור משרד הפנים)
היקף המשרה:
משרה מלאה
תיאור התפקיד:
- יצירת תשתית מקצועית כלל רשותית בתחום השירות (פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים, והובלת תהליכי למידה והפקת לקחים.
- בנייה וניהול תכנית עבודה לשיפור השירות.
- הובלת תהליכי פיתוח ארגוני מכווני שירות ביחידות הרשות.
- הנעה והובלה של פרויקטים מערכתיים כלל רשותיים לשיפור השירות (פרונטלי ומתוקשב).
תנאי הסף:
השכלה:
- בעל תואר אקדמי ראשון שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 33 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי:
- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים במגזר הציבורי או הפרטי: ניהול מערכי שירות (ניהול מוקד, מרכז שירות או צוות שירות, כולל ניהול נציגי שירות לעמידה ברמת שירות ובאיכות השירות) או יישום תהליכי בקרה או הובלה והטמעה של תהליכים ארגוניים או ניתוח תהליכים (ארגון ושיטות) או ניהול ידע בתחום השירות.
- עבור הנדסאי רשום: 6 שנות ניסיון כאמור לעיל.
- עבור טכנאי מוסמך: 7 שנות ניסיון כאמור לעיל.
ניסיון ניהולי:
3 שנות ניסיון בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
קורסים והכשרות מקצועיות:
המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס הכשרה למנהלי יחידות השירות ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו ככל שמועסק בחוזה אישי מותנה בסיום הקורס כאמור.
דרישות נוספות:
יישומי מחשב – היכרות עם יישומי OFFICE, יכולת עבודה בסביבה דיגיטלית, היכרות עם טכנולוגיות נוספות הנמצאות ברשות המקומית.
מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:
- יכולת ליצור קשרים בינאישיים, רתימה לעשייה ובניית אמון בין שותפים.
- ניהול פרויקטים רוחביים חוצי ארגון.
- יכולת הנעה לפעולה של עובדים בכל הרמות ושל מנהלים.
כפיפות:
מנכ"ל
מנהלה:
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- מועמדים העומדים בדרישות הסף לתפקיד יזומנו למבחני המיון טרם התכנסותה של וועדת הבחינה. רק 8 בעלי התוצאות הגבוהות ביותר שקיבלו במבחן המיון מעל 60% יזומנו לוועדה.
- על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
- מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 2/12/2024.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית:
המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.