דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 24/11/2024 08/12/2024

היחידה:

אגף משאבי אנוש

תיאור המשרה:

מנהל/ת אגף ניהול ההון האנושי

דרגת המשרה ודירוגה:

11-13 מח"ר (אפשרות להעסקה בחוזה בכירים בהתאם לאישור משרד הפנים)

היקף המשרה:

משרה מלאה

תיאור התפקיד:

התווית מדיניות ותהליכי העבודה לניהול ההון האנושי ברשות, ניהול ההון האנושי והובלת תהליכים ארגוניים ברשות. עיקרי התפקיד:
א. תכנון אסטרטגי של מערך ההון האנושי ברשות.

ב. ניהול תהליכי איתור, מיון וגיוס של עובדים לרשות.

ג. ניהול תהליכי קליטת עובדים חדשים ברשות.

ד. ניהול תקני משאבי האנוש ברשות.
ה. ניהול מערך ההדרכה ברשות.

ו. ניהול תחום רווחת העובדים בארגון.

ז. ניהול מערך דיווחי הנוכחות של עובדי הרשות.

ח. טיפול בסיום העסקת עובדי הרשות.

ט. ניהול יחסי העבודה ברשות.

י. ניהול אגף ההון האנושי ברשות.

תנאי הסף:

השכלה:

  • בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
    או
    הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
    או
    תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
    או
    אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד מהתחומים הבאים: משאבי אנוש, ייעוץ ארגוני, פיתוח ארגוני, הנדסת תעשייה וניהול או מינהל עסקים עם התמחות בהתנהגות ארגונית.

  • המנהל יחויב לסיים בהצלחה קורס למנהלי משאבי אנוש ברשויות המקומיות, לא יאוחר משנתיים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.

ניסיון מקצועי:

  • עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית: ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, במהלך 8 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך ההדרכה.
  • עבור הנדסאי רשום: ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך ההדרכה.
  • עבור טכנאי רשום: ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות, במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: בתחומי משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, ייעוץ ארגוני, ניהול מערך גיוס מיון וקליטה, ניהול מערך ההדרכה.

ניסיון ניהולי: 

3 שנות ניסיון לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

  • איזון בין צרכי הרשות לצרכי העובדים, באמצעות התאמת פתרונות אפקטיביים.
  • ניהול משא ומתן עם גורמים שונים ברשות.
  • הנחיה וליווי של מנהלים עמיתים בארגון.
  • עבודה עם ממשקים רבים ברשות ומחוצה לה.
  • יכולת ניתוח וקבלת החלטות.
  • עבודה בתנאי לחץ.

כפיפות:

מנכ"ל הרשות המקומית

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמדים העומדים בדרישות הסף לתפקיד יזומנו למבחני המיון טרם התכנסותה של וועדת הבחינה. רק 8 בעלי התוצאות הגבוהות ביותר שקיבלו במבחן המיון מעל 60% יזומנו לוועדה.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 08/12/2024.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.