דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 27/05/2024 10/06/2024

היחידה:

עיריית אריאל

תיאור המשרה:

דובר/ת עיריית אריאל

דרגת המשרה ודירוגה:

דרוג דרגה או שכר בכירים בכפוף לאישור משרד הפנים

היקף המשרה:

משרה מלאה

תיאור התפקיד:

  1. ייצוג הרשות ויחידותיה בפני התקשורת, התושבים כולל הציבור.
  2. קידום ושיווק של פעילויות ואירועים ברשות.
  3. יעוץ להנהלת הרשות המקומית, ליחידותיה השונות ולמוסדותיה, בכל הקשור להתוויית מדיניות בנושאי דוברות, יחסי ציבור, שיווק, פרסום והעלאת מידע מקומי באמצעי התקשורת השונים.
  4. ייצוג מדיניות הרשות המקומית בפני אמצעי התקשורת ותיאום התגובות אל מול גורמי המקצוע. יודגש כי תפקידו של דובר רשות מקומית- כעובד ציבור, הוא להיות דוברה של הרשות כולה, ולכן הוא מנוע מלהעביר תגובה או עמדה פוליטית באשר הוא, גם אם נתבקש לכך ע"י ראש הרשות או כל גורם אחר בה (חוזר מנכ"ל 5/2001).
  5. תיאום והעברת מידע בין בעלי תפקידים ברשות המקומית לאמצעי התקשורת.
  6. הכנת הודעות לעיתונות בנוגע לפעולות פרטניות שמבוצעות ע"י הרשות המקומית ואשר נדרש לגביהן יידוע של אמצעי התקשורת.
  7. תפעול מערך אמצעי הפצת מידע אל מול גופי התקשורת הארציים והמקומיים.

תנאי הסף:

השכלה:

  • בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
  • תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי  אישור הרבנות הראשית לישראל.
  • אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים  לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר)
     

ניסיון מקצועי:

  • עבור בעל תואר  אקדמי או השכלה תורנית -
    ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות שנרכש במהלך 6 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאות.
  • עבור הנדסאי רשום -
    ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות שנרכש במהלך 6 שהשנים האחרונות שקדמו
    לתאריך המכרז בתחום הדוברות, יחסי ציבור או עיתונאי.
  • עבור טכנאי רשום -
    ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 השנים האחרונות שקדמו לתאריך המכרז, בתחום הדוברות, יחסי ציבורי או עיתונאות.

ניסיון ניהולי:

  • ניסיון ניהולי של שנה אחת לפחות בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.

דרישות נוספות:

  • שפות – עברית בשפה גבוהה. שפות נוספות – יתרון.
  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- office

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  1. יכולת ארגון, תכנון, קבלת החלטות והתמודדות עם לחצים.
  2. יכולת ניהול משא ומתן.
  3. עבודה בשעות לא שגרתיות.

כפיפות:

מנכ"ל העיר

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • מועמדים העומדים בדרישות הסף לתפקיד יזומנו למבחני המיון טרם התכנסותה של וועדת הבחינה. רק 8 בעלי התוצאות הגבוהות ביותר שקיבלו במבחן המיון מעל 60% יזומנו לוועדה.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף : https://www.ariel.muni.il/491/ הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 10/6/2024
  • לפרטים ושאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.