דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 21/03/2023 04/04/2023

המעסיק:

עיריית אריאל

תיאור המשרה:

חשב/ת אגף החינוך

דרגת המשרה ודירוגה:

38-40 מח"ר (אפשרות להעסקה בחוזה אישי דירוגי בכפוף לאישור משרד הפנים)

היקף המשרה:

100% משרה

תיאור התפקיד:

  1. סיוע למנהל האגף בתכנון המדיניות התקציבית והכנת תקציב האגף.
  2. פיקוח, בקרה ומעקב על תקציב האגף בשיתוף עם גורמי בקרה ופיקוח חיצוניים, לרבות עדכוני תקציב האגף.
  3. הפקת וניתוח דוחות כספיים של אגף החינוך.
  4. בקרה ומעקב אחר הכנסות משרד החינוך, מיצוי קבלת ההכנסות וטיפול מול הגורמים הרלוונטים (בתוך הרשות וגורמי חוץ).
  5. דיווחים כספיים לגורמי חוץ בנוגע לפרויקטים באגף החינוך.
  6. עבודה משותפת עם מחלקת הנה"ח בהכנת העברות כספיות למוסדות החינוך.
  7. גביה – הפקת דוחות גבייה ומעקב יתרות חובות/זכות בכל מוסדות החינוך, גבייה קרן קרב, מועדוניות, שפ"מ וכו.
  8. רכש – הזמנות ממוחשבות לכל דרישות האגף, הכנת הדרישות והכמויות להזמנות, הצטיידות קיץ וכו'.
  9. פיקוח בקרה והנחיית בתי הספר וגני הילדים העירוניים בנושא ניהול כספים וחשבונות, כולל בתי ספר הפועלים במסגרת ניהול העצמי.
  10. ביצוע מטלות נוספות ככל שיידרשו ע"י הממונה.

תנאי הסף:

השכלה:

בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ -עדיפות בתחום הכלכלה, תעשייה וניהול.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג – 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפני אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודינוי איסור והיתר).

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון בתחום התקצוב/ פיננסי/ כספים/ הנה"ח ברשויות מקומיות -יתרון

דרישות נוספות:

  • ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבות ותוכנת OFFICE ובפרט ב-EXCEL.
  • בעל ניסיון עם מערכות מחשוב בשלטון מקומי – יתרון.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  • יחסי אנוש תקינים, אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, יעילות וזריזות, ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח הזמנים.

כפיפות:

מנהל אגף החינוך

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 4/4/2023.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.