דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 08/02/2023 22/02/2023

מעסיק:

עיריית אריאל

תפקיד:

מ"מ מנהל/ת חשבונות (משרה זמנית ל-6 חודשים)

דרגת המשרה ודרוגה:

דרוג מנהלי 5-7

היקף המשרה:

50% משרה

תיאור התפקיד:

  1. ניהול הנתונים במערכת הרישום החשבונאי.
  2. עריכת התאמות עם בנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשות המקומית (רשויות שכנות, איגודי ערים, מועצה דתית, חברה כלכלית, עמותות, חברה למתנ"סים וכיוצ"ב).
  3. עריכת התאמה בין ההכנסות העצמיות שנרשמות בהנהלת החשבונות המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגבייה.
  4. בקרה ודיווח על נתונים כספיים ברשות:

א. בדיקה והבאה לאישור של חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, להתקשרויות ולחוזים של הרשות.

ב. ניהול מעקב אחר ערבויות.

ג. עדכון משרדי הממשלה וגופים ציבוריים בנתוני הרשות, בהתאם להוראות הממונה.

ד. בדיקה והפקה של דיווחים לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.

תנאי הסף:

השכלה:

סיום קורס בהנהלת חשבונות מסוג 2 לפחות.

ניסיון מקצועי:

 ניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתחום ניהול חשבונות.

דרישות נוספות:

  • שפות – עברית ברמה גבוהה.
  • יישומי מחשב – היכרות עם תוכנות ה- office.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:


סדר, ארגון ודיוק בפרטים

כפיפות:

גזבר

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 22/2/2023.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.