דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 12/01/2023 26/01/2023

היחידה:

אגף משאבי אנוש

תיאור המשרה:

מזכירה/ רכזת משאבי אנוש

דרגת המשרה ודירוגה:

7-9 בדרוג מנהלי או 37-39 בדרוג המח"ר

היקף המשרה:

משרה מלאה

תיאור התפקיד:

  1. ניהול משרד משאבי אנוש הכולל: מענה לטלפונים, הדפסות, קבלת עובדים, מענה לפניות.
  2. אחריות לריכוז, עדכון ולפרסום תקנות ונהלים בכל הקשור לתנאי ההעסקה והעבודה של העובדים ושל היחידות ברשות המקומית.
  3. אחריות לפתיחתו, עדכונו, ניהולו ולשמירתו של התיק האישי לעובד.
  4. טיפול במערכת הנוכחות, היעדרויות, חופשות, מחלות, השתלמויות וכו'.
  5. עדכון נתונים אישיים של עובדים והנפקת אישורים לפי הצורך.
  6. טיפול בניוד עובדים, קידום, פרישה, מכרזים, הדרכות ועוד – בהתאם להנחיית הממונה.
  7. ביצוע פרויקטים שונים מעת לעת כפי שיידרש ע"י הממונה.

תנאי הסף:

השכלה:

  • השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות).
  • עדיפות לבעלי השכלה אקדמית.

ניסיון מקצועי:

  • ניסיון מוכח בניהול משרד של שנתיים לפחות.
  • ניסיון בתחום משאבי אנוש – רצוי.
  • ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנות office.

דרישות נוספות:

  • אמינות ומהימנות אישית, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, קפדנות ודייקנות בביצוע, סדר וניקיון, כושר התבטאות בכתב ובע"פ כולל יכולת ניסוח.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  1. יכולת עבודה בצוות.
  2. יכולת תפקוד במצבי לחץ.
  3. נכונות לעבודה בשעות נוספות.

כפיפות:

מנהלת משאבי אנוש.

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף:https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 26/1/2023.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.