דלג לתוכן העמוד
סוג תאריך פרסום המועד האחרון להגשת הצעות
חיצוני 09/08/2022 23/08/2022

היחידה:

חירום ובטחון

תיאור המשרה:

רכז ביטחון צבאי שוטף

דרגת המשרה ודירוגה:

9-11 דירוג מנהלי

היקף המשרה:

משרה מלאה

תיאור התפקיד:

  1. ארגון השמירה בישוב בהתאם לתחום האחריות שיוגדר ע"י החטמ"ר בתיאום עם מנהל האגף ופיקוח  על המאבטחים  על פי תכנית החטמ"ר.
  2. ביצוע ביקורות שמירה ביום ובלילה על פי הנחיות החטמ"ר.
  3. ניהול השמירה ביישוב בעת חירום.
  4. קיום קשר עם גורמי הביטחון באזור היישוב.
  5. ניהול המתקנים והציוד בתחום אחריות הרבש"ץ.
  6. אחריות למסירת נשק צבאי / אזרחי לאזרחים בהתאם לפקודות הצבא ונהלי אגף כלי ירייה.
  7. לוודא הבאת פקודות הקבע הצבאיות בענייני שמירה וביטחון שוטף לידיעת כל השומרים באזור.
  8. יוודא כי כל השומרים באזור המחזיקים בנשק צבאי עברו אימון בהפעלת נשק בהתאם להוראות הפיקוד המרחבי.
  9. המצאת אינפורמציה על כוח האדם שבאזור למפקדת החטמ"ר ולוועדת מל"ח מקומית לצורך תכנון הערכות הישוב במצבי העימות השונים.
  10. אבטחת וניהול ענייני האפסניה הצבאית (לרבות מסמכים צבאיים) המצויה באזור והאפסניה שהוקצתה לאזור לצורכי ביטחון שוטף, ושמירה נאותה על שלמותה ותקינותה.
  11. שמירה נאותה על שלמותם ותקינותם של מרכיבי הביטחון, אבטחתם וניהולם בהתאם לייעודם.
  12. אחריות לחיילים המבצעים תפקיד אבטחה באזור, לרבות תדרוכם בעת הגעתם, מעקב אחר ביצוע משימתם ודאגה לרווחתם (מגורים, ציוד למגורים, מזון, רפואה ודת).
  13. גיוס חיילי ההגמ"ר וציודם בתקופת לחימה ומצבי כוננות, כפי שיוגדרו ע"י אמ"ץ- חט' המבצעים, והעברתם לאחריות המפקד הצבאי לאחר גיוסם.
  14. ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם להנחיות מנהל האגף.

תנאי הסף:

דרישות התפקיד:

  • השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
  • רובאי 03 ומעלה. עדיפות לבעלי רובאי 05 ומעלה ולבוגרי קורס פיקודי בעלי רקע בטחוני רלוונטי.
  • הרבש"ץ יחוייב לסיים בהצלחה קורס רבש"צים בתוך שנתיים מיום מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
  • בוגר קורס מנהלי אבטחה – יתרון
  • מפקח מטווח - יתרון
  • כושר ארגון, הפעלה ופיקוח, כושר הדרכה וייעוץ.  שיקול ושיפוט נבון וניהול משא ומתן.
  • שליטה בשפה העברית על בוריה הבעה בכתב ובעל פה.
  • בעל רישיון נהיגה מסוג ב' בתוקף (ידני) - רישיון ג' יתרון.
  • פרופיל רפואי מעודכן 72 ומעלה, ללא סעיפי שמיעה וראייה.
  • אישור בטחון מידע שניתן על ידי החטיבה המרחבית שהיישוב נמצא בתחומה.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות כולל שבתות וחגים.
  • אישור על העדר הרשעות עבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א, 2001.
  • תושב אריאל

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:

  • זמינות במשך 24 שעות ביממה.
  • שעות העסקה גמישות בהתאם לצרכים המבצעיים.

כפיפות:

מנהל אגף חירום וביטחון

מנהלה:

  • זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
  • עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
  • על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
  • מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
    הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 23/8/2022.
    לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.

הבהרה מגדרית:

המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.