מכרז פנימי וחיצוני מס' 36/2022 מנהל אגף שפ"ע
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| חיצוני | 03/07/2022 | 24/07/2022 |
היחידה:
עיריית אריאל
יחידה:
אגף שפ"ע
דרגת המשרה ודרוגה:
העסקה בשכר בכירים ע"פ אישור משרד הפנים
היקף המשרה:
100%
תיאור התפקיד:
- ניהול תחום שיפור פני העיר (שפ"ע) ברשות ושמירת העיר ורווחת התושב.
- עיקרי התפקיד:
א. יישום מדיניות הרשות הנוגעת לאיכות סביבת החיים הקרובה של תושביה, וגיבוש תכנית העבודה ליחידות השונות לרבות הקצאת תקציב בתיאום עם מנהלי היחידות וגורמים נוספים ברשות.
ב. ניהול מערך התברואה ברשות
ג. ניהול מערך הגינון וחזות הישוב.
ד. ניהול תחום איכות הסביבה, פרויקטים בתחום הקהילה.
ה. ניהול תחום התשתיות, הלוגיסטיקה והאחזקה.
תנאי הסף:
השכלה:
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לתואר אקדמי בתחומים- הנדסה, תכנון, אדריכלות, אגרונומיה, מנהל עסקים או מנהל ציבורי.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפני אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודינוי איסור והיתר).
מנהל אגף שפ"ע יחויב לסיים בהצלחה קורס להכשרת מנהלי שפ"ע ברשויות המקומיות, לא יאוחר משלוש שנים מתחילת מינויו. עדכון שכרו מותנה בסיום הקורס כאמור.
דרישות נוספות:
- ניסיון מקצועי:
עבור בעל תואר אקדמי או השכלת תורנית כאמור לעיל ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומים השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור הנדסאי רשום ניסיון מקצועי של 6 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומים השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול.
עבור טכני רשום ניסיון מקצועי של 7 שנים לפחות במהלך 10 השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, באחד או יותר מהתחומים הבאים: אחזקה, לוגיסטיקה, איכות הסביבה, פיקוח ובקרה על קבלנים מתחומים השפ"ע, תברואה, פיתוח תשתיות, תכנון עירוני, תפעול
- ניסיון ניהולי :
ניסיון בניהול של 5 עובדים לפחות באופן ישיר או עקיף, או כהונה במגזר הציבורי במתח דרגות 40-42 ומעלה, למשך שלוש שנים לפחות. - דרישות נוספות:
1. עברית ברמה גבוהה.
2. ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת ושליטה בתוכנות ה- office.
3. העדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק מניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א 2011.
4. רישיון נהיגה חובה.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
- עבודה מול גורמים רבים ברשות ומחוצה לה.
- עבודה בשעות לא שגרתיות.
- נסיעות מרובות ברחבי הרשות
- ריבוי משימות הדורשות מענה בקדימות גבוהה.
- ניהול התקשרויות וקבלנים.
כפיפות:
מנכ"ל הרשות.
מנהלה:
- זכותו של מועמד עם מוגבלות לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.
- עדיפות תינתן למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
- על המועמדים לצרף אישורי השכלה ואישורי העסקה המעידים על ניסיון מקצועי, כולל פירוט התפקיד, היקף המשרה, תאריכי העסקה מלאים וכו'. לא יוזמן לוועדת הבחינה מועמד שלא צרף את האסמכתאות הנדרשות בכדי להעיד על ניסיונו או השכלתו.
- מועמדות למכרז יש להגיש בטופס המצורף: https://www.ariel.muni.il/491/
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 24/07/2022.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית:
המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.