מכרז פנימי וחיצוני 21/2014 - ממונה על נכסי הרשות
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| חיצוני | 03/12/2014 | 17/12/2014 |
כל מקום בו מפורט תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: גזבר העירייה
היקף משרה: 50%
מתח דרגות: 37-39 בדרוג המחר
תיאור התפקיד:
- מנהל את ספר הנכסים של הרשות המקומית, רושם נכסים חדשים שנרכשו, מעדכן את ספר הנכסים לגבי נכסים שהופקעו (בהתאם להחלטות תכנית בניין ערים). וכד'.
- מפקח על תהליך רכישת נכסים ; יצירת קשר עם שמאי לקביעת ערך הנכס, ניהול מו"מ עם בעל הנכס, עריכת החוזה (בתיאום היועץ המשפטי של הרשות המקומית) וכד'.
- מפקח על נכסים של הרשות המקומית, שהושכרו לדיירים מוגנים או לדיירים חופשיים.
- נמצא בקשר עם גורמי מס (מס רכוש, שבח וכד'), עם לשכות רישום מקרקעין ( טאבו ), עם שמאים ועם גורמים נוספים אחרים, הקשורים בהבטחת זכויות הרשות המקומית על הנכס והפקת מרב התועלת הכלכלית מהם.
דרישות התפקיד:
- השכלה תואר ראשון (B.A)בראיית חשבון או בכלכלה או השכלה על תיכונית שאינה אקדמית ובעל תעודת שמאי מוסמך.
- ניסיון מקצועי: ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח ככלכלן המתמחה במקרקעין או כשמאי במשך שלוש (3) שנים לפחות.
- אמינות ומהימנות אישית, עירנו ודריכות, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, כושר ניהול מו"מ.
- ידע במיסי רכוש ושבח, ידע בסיסי בשמאות.
- ידיעת השפה העברית על בוריה.
- יכולת עבודה בצוות.
את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני: manpower@ariel.muni.il
מועד אחרון להגשת ההצעות: יום שלישי, כ"ה בכסלו, 17/12/2014.
בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש