מכרז 28/2019 - מזכירת משאבי אנוש
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 30/05/2019 | 18/06/2019 |
היחידה: עיריית אריאל
תאור המשרה: מזכירת משאבי אנוש
דרגת המשרה ודירוגה: 6-8 דרוג מנהלי
היקף המשרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
- ניהול משרד משאבי אנוש הכולל: מענה לטלפונים, הדפסות, קבלת עובדים, מענה לפניות.
- אחריות לריכוז, עדכון ולפרסום תקנות ונהלים בכל הקשור לתנאי ההעסקה והעבודה של העובדים ושל היחידות ברשות המקומית.
- אחריות לפתיחתו, עדכונו, ניהולו ולשמירתו של התיק האישי לעובד.
- טיפול במערכת הנוכחות, היעדרויות, חופשות, מחלות, השתלמויות וכו'.
- עדכון נתונים אישיים של עובדים והנפקת אישורים לפי הצורך.
- טיפול בניוד עובדים, קידום, פרישה, מכרזים, הדרכות ועוד – בהתאם להנחיית הממונה.
- ביצוע פרויקטים שונם מעת לעת כפי שיידרש ע"י הממונה.
תנאי הסף:
א. השכלה:
- השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות לפחות. עדיפות להשכלה אקדמית בתחום הרלוונטי).
- ניסיון מוכח בניהול משרד של שנתיים לפחות.
- ניסיון בתחום משאבי אנוש – רצוי.
- ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנות office.
- אמינות ומהימנות אישית, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים, קפדנות ודייקנות בביצוע, סדר וניקיון, כושר התבטאות בכתב ובע"פ כולל יכולת ניסוח.
מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
- יכולת עבודה בצוות.
- יכולת תפקוד במצבי לחץ.
- נכונות לעבודה בשעות נוספות.
כפיפות: מנהלת משאבי אנוש.
מנהלה: מועמדות למכרז יש להגיש במעטפה, בליווי קורות חיים וצילומי תעודות.
על גבי המעטפה יש לציין את מספר המכרז.
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 18/06/2019 במשרד משאבי אנוש בעירייה או באמצעות דואר אלקטרוני manpower@ariel.muni.il.
פניות ללא צירוף מסמכים לא תעננה.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.
בברכה,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש