דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז 29/2019 - פקח עירוני / מסייע

היחידה:    עיריית אריאל
מחלקה    רישוי עסקים ואכיפה
תאור המשרה:    פקח עירוני / מסייע
דרגת המשרה ודירוגה:    5-8 בדרוג מנהלים
היקף המשרה:    משרה מלאה
תיאור התפקיד

  1.     פיקוח עירוני ואכיפת חוקי העזר העירוניים – פקח מסייע.
  2.     ביצוע פעולות מניעה, הרתעה ואכיפה.
  3.     אכיפה וסיוע למניעת אלימות.
  4.     יישום מדיניות עירוניות ושמירה על הסדר הציבורי.
  5.     הכנה והגשת תיקים לטיפול משפטי ומתן עדויות בבית משפט.
  6.     הכרת חוקי העזר העירוניים ואכיפתם.
  7.     קיום קשרי עבודה עם גורמי חוץ (משטרה, כיבוי אש, איכות הסביבה וכו').
  8.     עבודה משרדית ע"פ הצורך, בטיפול בדוחו"ת והכנת תיקים.

תנאי הסף:  

 א.    השכלה:

  •    12 שנות לימוד במוסד חינוכי מוכר.
  •    ניסיון מוכר בתפקיד דומה ברשות אחרת – רצוי.
  •    ידיעת השפר העברית על בוריה כולל יכולת ניסוח ברמה גבוהה.
  •    יכולת עמידה בלחצים.
  •    ניסיון מוכר בעבודה על מחשב בסביבת office.
  •    אמינות גבוהה והקפדה על מילוי הוראות ותקנות.

ב.    דרישות נוספות:

  •    בעל אישור מרופא בדבר כשירותו הרפואית לעמוד בתרחישי מאמץ הכלולים בהכשרה הדרושה לעבודה כפקח.
  •    עמידה בבחינות התאמה לתפקיד.
  •    אישור על העדר הרשעות עבירות מין, בהתאם לחוק מניעת העסקה של עברייני מין (שתס"א, 2001).
  •    שרות צבאי – רובאי 05.
  •    עבודה במשמרות (כולל ימי שישי, שבת וחג).
  •    רישיון נהיגה חובה.
  •    אזרח ישראל.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד

  1.     עבודה בשעות לא שגרתיות.
  2.     עבודה עם נציגי ביטחון מגופים שונים ברשות ומחוצה לה.
  3.     יכולת מתן שירות בשגרה ובחירום.
  4.     אמינות ומהימנות אישית, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח.
  5.    כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים.

כפיפות:    מנהל אגף רישוי עסקים ואכיפה.
מנהלה:    מועמדות למכרז יש להגיש במעטפה, בליווי קורות חיים וצילומי תעודות.
על גבי המעטפה יש לציין את מספר המכרז.
הגשת מועמדות תתאפשר עד ליום 18/06/2019 במשרד משאבי אנוש בעירייה או באמצעות דואר אלקטרוני manpower@ariel.muni.il.
פניות ללא צירוף מסמכים לא תעננה.
לפרטים ולשאלות ניתן לפנות בטלפון: 03-9061615.
הבהרה מגדרית:    המכרז נכתב בלשון זכר אך מופנה לגברים ונשים כאחד.


 בברכה,
נאוה  בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש
 

חזור לעמוד המכרזים