מכרז פנימי וחיצוני – 17/2019 מזכיר/ה סגני ראש העיר וממלא מקומו
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 19/02/2019 | 10/03/2019 |
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
מעסיק: עיריית אריאל
אגף: לשכת ראש העיר
היקף העסקה: 100% משרה (42 ש"ש)
העסקה: דרוג מנהלי
תיאור תפקיד:
- ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות של סגני ראש הרשות וממלא מקומו.
- ניהול, תכנון וסידור יומן פעילויות לסגני ומ"מ ראש העיר.
- מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
- ניתוב פניות תושבים, המגיעות ללשכת ראש הרשות, ליחידות הרלוונטיות ברשות.
- ביצוע פעילות יחסי ציבור: קבלת קהל, אירוח, ארגון אירועים ועוד.
- תמיכה ועבודה משותפת עם יתר עובדי לשכת ראש העיר.
- ביצוע פרויקטים מעת לעת עפ"י הנחיות ראש העיר סגניו וממלא מקומו.
דרישות התפקיד:
- השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות מלאה – יתרון).
- ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת office.
- יכולת ארגון ותכנון.
- שירותיות.
- כושר ביטוי מעולה בעברית בכתב ובעל פה.
- אמינות מהימנות אישית, ייצוגיות ו"ראש גדול" מרץ ופעלתנות, עמידה ותפקוד במצבי לחץ.
- נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
- עמידה בבחינת התאמה לתפקיד.
את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, ג' באדר ב', תשע"ט, 10/03/2019.
בברכת הצלחה למועמדים
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש