דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחיצוני – 17/2019 מזכיר/ה סגני ראש העיר וממלא מקומו

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
אגף: לשכת ראש העיר
היקף העסקה: 100% משרה (42 ש"ש)
העסקה: דרוג מנהלי    

תיאור תפקיד: 

  1. ביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת הרשות, לפי הנחיות של סגני ראש הרשות וממלא מקומו.
  2. ניהול, תכנון וסידור יומן פעילויות לסגני ומ"מ ראש העיר.
  3. מענה טלפוני במשרד ורישום הודעות טלפוניות.
  4. ניתוב פניות תושבים, המגיעות ללשכת ראש הרשות, ליחידות הרלוונטיות ברשות.
  5.  ביצוע פעילות יחסי ציבור: קבלת קהל, אירוח, ארגון אירועים ועוד.
  6. תמיכה ועבודה משותפת עם יתר עובדי לשכת ראש העיר.
  7. ביצוע פרויקטים מעת לעת עפ"י הנחיות ראש העיר סגניו וממלא מקומו.

דרישות התפקיד:

  1. השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות מלאה – יתרון).
  2. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת office.
  3. יכולת ארגון ותכנון.
  4. שירותיות.
  5. כושר ביטוי מעולה בעברית בכתב ובעל פה.
  6. אמינות מהימנות אישית, ייצוגיות  ו"ראש גדול" מרץ ופעלתנות, עמידה ותפקוד במצבי לחץ.
  7. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  8. עמידה בבחינת התאמה לתפקיד. 

את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל manpower@ariel.muni.il    מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, ג' באדר ב', תשע"ט, 10/03/2019.

בברכת הצלחה למועמדים

נאוה בן הרוש

מנהלת משאבי אנוש

חזור לעמוד המכרזים