דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחיצוני 03/2015 – מנהל/ת לשכת מנכ"ל ברשות המקומית

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
היחידה: לשכת מנכ"ל
היקף משרה: מלאה (100% = 42.5 ש"ש)


תיאור תפקיד:

  1. ניהול משרד הכולל: ניהול יומן פגישות , סינון וניתוב טלפונים פנימיים, טיפול בדואר יוצא ונכנס, פיקוח על הדפסות ותיוק, רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע המשימות.
  2. ריכוז ישיבות מועצת העיר, איסוף הנושאים והפצת הפרוטוקולים.
  3. ריכוז ועדות העירייה כפי שיתבקש ע"י מנכ"ל העיריה.
  4. מעקב ובקרה על פעולות אגפי העירייה השונים כפי שיתבקש ע"י מנכ"ל העיריה.
  5. ביצוע משימות ופרוייקטים כפי שיתבקשו מעת לעת ע"י מנכ"ל העירייה.

 

דרישות התפקיד:

  1. בעל/ת תואר אקדמי שנרכש במוסד מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.
  2. ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כראש לשכה במשך שנתיים לפחות ברשות המקומית, בצבא או במוסד אחר.
  3. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בסביבת    office.
  4. נכונות לעבוד בשעות לא שגרתיות.
  5. יכולת עמידה בלחצים, יכולת ארגון ותכנון, כושר התבטאות בכתב ובע"פ, אמינות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, יכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, מרץ ופעלתנות, יכולת כתיבה, ניסוח ודיבור בשפה העברית ברמה גבוהה מאוד.

את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות  יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני:  manpower@ariel.muni.il    
מועד   אחרון   להגשת  ההצעות   יום  שני , כ"א סיון, תשע"ה, 08/06/2015.

בברכת הצלחה למועמדים,

נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש

חזור לעמוד המכרזים