דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז  פנימי וחיצוני מס' 37/2018  - מ"מ מנהל/ת חשבונות ופרוייקטים

מעסיק:  עיריית אריאל
היחידה : אגף חינוך
היקף משרה: מלאה ( 100% )
דרגה: 5-7 בדרוג המנהלי

תיאור תפקיד

  1. הכנת תקציב ראשוני לאגף החינוך.
  2. מעקב לאחר ביצוע תקציב אגף החינוך, הכנסות והוצאות.
  3. דווחים למשרד החינוך.
  4. מעקב לאחר ניצול הרשאות תקציביות ותב"רים ממקורות עצמיים.
  5. הנפקת דרישות וניצול התקציב הרגיל.
  6. בדיקת חשבונות שונים ואישורם ע"י מנהל האגף והעברתם בזמן לאגף הגזברות.
  7. מעקב אחר רישום נתוני תלמידי הישוב במערכת הממוחשבת והעברתם למשרד החינוך.
  8. ניהול מערך בקרה תקציבי למערכת הסעות תלמידים.
  9. הכנת חוזים ודרישות רכש בהתאם לצרכי אגף החינוך.
  10. בדיקת חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, התקשרויות וחוזים של האגף.
  11. ניהול הפרוייקטים של האגף, שותף לתכנון, ארגון והובלה תקציבית וביצועית.

דרישות התפקיד:

  1. השכלה – 12 שנות לימוד לפחות. תואר אקדמי – יתרון.
  2. מנהל/ת  חשבונות סוג 2 לפחות.
  3. ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח בפרוייקטים חשבונאיים של שנתיים לפחות.
  4. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בסביבת    office.
  5. יכולת עמידה בלחצים ויחסי אנוש צויינים.
  6. אמינות, יושרה, סדר וניקיון, שקדנות, כושר התמדה.
  7. יכולת למידה ורצון להתפתחות והתקדמות אישית.

את ההצעות  קורות חיים  בצירוף  תעודות  והמלצות  יש להגיש בכתב במעטפה סגורה  לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל :  manpower@ariel.muni.il     
מועד אחרון להגשת ההצעות: יום שלישי, ג' בטבת, תשע"ט, 11/12/2018.

בברכת הצלחה למועמדים,

נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש

חזור לעמוד המכרזים