מכרז פנימי וחיצוני מס' 37/2018 - מ"מ מנהל/ת חשבונות ופרוייקטים
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 21/11/2018 | 11/12/2018 |
מעסיק: עיריית אריאל
היחידה : אגף חינוך
היקף משרה: מלאה ( 100% )
דרגה: 5-7 בדרוג המנהלי
תיאור תפקיד
- הכנת תקציב ראשוני לאגף החינוך.
- מעקב לאחר ביצוע תקציב אגף החינוך, הכנסות והוצאות.
- דווחים למשרד החינוך.
- מעקב לאחר ניצול הרשאות תקציביות ותב"רים ממקורות עצמיים.
- הנפקת דרישות וניצול התקציב הרגיל.
- בדיקת חשבונות שונים ואישורם ע"י מנהל האגף והעברתם בזמן לאגף הגזברות.
- מעקב אחר רישום נתוני תלמידי הישוב במערכת הממוחשבת והעברתם למשרד החינוך.
- ניהול מערך בקרה תקציבי למערכת הסעות תלמידים.
- הכנת חוזים ודרישות רכש בהתאם לצרכי אגף החינוך.
- בדיקת חשבונות קבלנים וספקי שירותים, בהלימה להסכמים, התקשרויות וחוזים של האגף.
- ניהול הפרוייקטים של האגף, שותף לתכנון, ארגון והובלה תקציבית וביצועית.
דרישות התפקיד:
- השכלה – 12 שנות לימוד לפחות. תואר אקדמי – יתרון.
- מנהל/ת חשבונות סוג 2 לפחות.
- ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח בפרוייקטים חשבונאיים של שנתיים לפחות.
- ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בסביבת office.
- יכולת עמידה בלחצים ויחסי אנוש צויינים.
- אמינות, יושרה, סדר וניקיון, שקדנות, כושר התמדה.
- יכולת למידה ורצון להתפתחות והתקדמות אישית.
את ההצעות קורות חיים בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל : manpower@ariel.muni.il
מועד אחרון להגשת ההצעות: יום שלישי, ג' בטבת, תשע"ט, 11/12/2018.
בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש