מכרז פנימי וחצוני 32/2018 עובד אחזקה
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 16/09/2018 | 07/10/2018 |
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: מנהלת אגף שפ"ע
היקף משרה: מלאה (42.5 שעות שבועיות)
תיאור תפקיד:
- ביצוע עבודות תחזוקה במבני העירייה ורחבי העיר, לפי הנחיות מנהל/ת האגף.
- ביצוע עבודות כפיים, בניה וצביעה ברחבי העיר ומבני העירייה, לפי דרישות מנהל/ת האגף.
- ביצוע פרויקטים שונים (כולל טקסים ואירועים) כפי שיתבקש ע"י מנהל/ת האגף.
- מתן סיוע למנהל מח' איכות הסביבה בכל הקשור לעבודתו, כפי שידרש ע"י מנהל/ת האגף.
דרישות התפקיד:
- השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
- קורסים והשתלמויות מקצועיות – יתרון.
- ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה דומה.
- נכונות לעבוד בשעות נוספות ולא שיגרתיות.
- קפדנות ודיוק בביצוע, כושר התמדה, מיומנות טכנית ותפיסה טכנית, מרץ ופעלתנות, סדר וניקיון. אמינות ומהימנות אישית, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים.
- עבודת ידיים מדוייקת, כושר פיזי לפעילות מאומצת, ראייה טובה, יכולת עמידה ממושכת.
- אישור על העדר רישום פלילי.
- רשיון נהיגה.
את הצעות בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל : manpower@ariel.muni.il
מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, כ"ח בתשרי, תשע"ט, 07/10/2018.
בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש