דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחיצוני 19/2018  - מזכירה למח' שירות פסיכולוגי

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
אגף: חינוך
היקף העסקה: 50% משרה
העסקה: דרוג מנהלי 

תיאור תפקיד:

  1. ניהול משרד הכולל: ניהול יומן פגישות, סינון וניתוב טלפונים פנימיים, טיפול בדואר יוצא ונכנס, פיקוח והקלדת מסמכים ותיוקם. רישום פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע המשימות.
  2. אחריות על כל התחום הלוגיסטי באגף לקראת פגישות של מנהלת המחלקה וכן - ישיבות ואירועים אגפיים כגון: תיאום המקום, עזרים מקצועיים, כיבוד וכדומה.
  3. מענה אדיב לפניות מטופלים.
  4. ניהול תיקים של המטופלים.
  5. אחריות על תחומים נוספים, כפי שיוגדרו על ידי מנהלת המחלקה.
  6. נאמן בטחון ונאמן מחשוב של המחלקה.

דרישות התפקיד:

  1. השכלה תיכונית 12 ש"ל
  2. ניסיון מקצועי מוכח של חמש שנים לפחות בתפקיד דומה.
  3. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת  -office ובמיוחד ב-  Excel .
  4. יכולת ארגון ותכנון.
  5. כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
  6. אמינות ומהימנות אישית, יכולת עמידה בלחצים, יכולת ארגון ותכנון, ייצוגיות ויכולת ייצוג הרשות המקומית בפני גורמים חיצוניים, ראייה מערכתית ו"ראש גדול", מרץ ופעלתנות, יחסים בינאישיים מעולים. 
  7. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  8. עמידה בבחינת התאמה לתפקיד. 

את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות  יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דואר אלקטרוני:  manpower@ariel.muni.il     מועד   אחרון   להגשת  ההצעות   יום ראשון, ג' באב, תשע"ח, 15/07/2018.

בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש

חזור לעמוד המכרזים