כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: ראש העיר
היקף משרה: 100% משרה
תיאור תפקיד:
- תכנון, ארגון וביצוע מטרות העירייה בתחום הכספים.
- אחראי להכנת התקציב הרגיל והבלתי רגיל של העירייה.
- אחראי למעקב ולבקרה אחר ניצול התקציב המאושר בכל אגפי העירייה.
- אחראי לרישום כל הפעולות הכספיות של העירייה בספרים הראשיים וכן לרישום וניהול ספרי העזר בהתאמה לספרים הראשיים.
- אחראי לקביעת התנאים הכספיים לביצוע התקשרויות של העירייה ולקביעת מדיניות התשלומים.
- אחראי להכנת תזרים המזומנים של העירייה (תחזית הוצאות והכנסות) ולניהול השקעות הרשות המקומית.
- אחראי על מערך ביטוחי הרשות.
- ניהול צוות עובדים.
- השתתפות בישיבות מועצת העיר ובוועדות הקבועות בדין.
דרישות התפקיד:
- בעל תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, מדיניות ציבורית, מנהל ציבורי ו/או הנדסת תעשיה וניהול או בעל תואר אקדמי אחר, שסיים קורס הגזברים ברשמ"ק בהצלחה וזכאי לקבל תעודה על כך.
- נסיון תעסוקתי מצטבר של 7 שנים לפחות בתחום הכספים והגזברות(כגון ניהול חשבונות, הכנת תקציב, חשבות שכר, הכנת דו"חות כספים וכדומה)
- ניסיון ניהולי של 4 שנים לפחות (הכוונה לנסיון בניהול כללי, ניהול מו"מ, בניה וניהול של תקציב, הנחיה והובלה של צוות עובדים (באופן ישיר או עקיף) בהיקף משמעותי המונה 5 עובדים לפחות וככל שניתן בסדר גודל דומה לכמות העובדים ביח' הגזברות של הרשמ"ק).
- שליטה מלאה בתוכנת OFFICE.
- ידיעת השפה העברית על בוריה.
- עמידה בבחינות התאמה לתפקיד.
- לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון.
- רישיון נהיגה.
את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, ז' באייר, תשע"ח, 22/04/2018.
בברכת הצלחה למועמדים
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש