דלג לתוכן העמוד

מכרזים

 מכרז פנימי וחיצוני 31/2017 - מנהל מדור תחזוקה

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

המעסיק – עיריית אריאל
אגף  – שיפור פני העיר
היקף משרה – 100% משרה
כפיפות: מנהלת האגף 

תיאור תפקיד:

  1. ניהול ובתכנון תוכניות עבודה יומיות
  2. מיפוי כלל פעולות הנדרשות לביצוע עבודת האגף.
  3. גיבוש תכנית עבודה שנתית.
  4. פיקוח, בקרה ומעקב על ביצוע העבודה השוטפת באגף.
  5. הנחיית עובדי האגף בביצוע תוכניות העבודה.
  6. ווידוא ביצוע ההנחיות.
  7. ניהול המחלקה.
  8. מעקב פניות תושבים , ביצועם וסגירתם.

דרישות התפקיד: 

  1. השכלה בעל תואר אקדמי, שנרכש ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל.  או הנדסאי און טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012. 
  2. קורסים והכשרות בתחום התחזוקה – יתרון.
  3. נסיון מקצועי של 5 שנים בתחום.
  4. נסיון ניהולי של שנתיים בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
  5. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
  6. ידיעת השפה העברית על בוריה.
  7. יכולת עבודה בצוות.
  8. עמידה בבחינות התאמה.
  9. העדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק מניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א-2001.


את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל: manpower@ariel.muni.il     מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, כ"ב בכסלו, תשע"ח, 10/12/2017.
              
בברכת הצלחה למועמדים
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש
 

חזור לעמוד המכרזים