דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחיצוני 30/2017 – מנהל חשבונות ראשי 

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: גזבר העיר
היקף משרה: 100% משרה  
מתח דרגות: 

תיאור תפקיד:

  1. ניהול מערכת הנהלת חשבונות ברשות.
  2. הפקת דו"חות כספיים.
  3. ייעוץ, בקרה ופיקוח בנושאים כספיים וחשבונאים.
  4. מפקח/ת על רישום חשבונאי תקין ומסודר של כל פעילויות הרשות המקומית ( הוצאות והכנסות של הרשות המקומית).
  5. אחראי/ת לבדיקת התאמות הרישום החשבונאי בספרי החשבונות של הרשות המקומית, מפקח על רישום פקודות יומן ופקודות לתשלום ומבקרן.
  6. אחראי/ת להפקת דו"חות כספיים תקופתיים ( דו"חות רווח והפסד, מאזנים תקופתיים, מאזני בוחן ועוד).
  7. אחראי/ת לבדיקת חשבונות ספקים ולאישורם.
  8. מעקב אחר ביצוע חוזים
  9. ניהול ערבויות
  10. אחריות מקצועית על עובדי הנהלת חשבונות.


דרישות התפקיד:

  1. בעל תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, ראיית חשבון, מנהל עסקים, או סטטיסטיקה,  או בעל תעודת רו"ח בתוקף.
  2. נסיון מקצועי של 5 שנים לפחות, שנרכש במהלך 7 שנים אחרונות בתחום החשבונאות, הכלכלה או הכספים.
  3. נסיון ניהולי של 3 שנים בניהול צוות עובדים בכפיפות ישירה.
  4. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE.
  5. ידיעת השפה העברית על בוריה.
  6. יכולת עבודה בצוות.
  7.  עמידה בבחינות התאמה.
  8. העדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק מניעת העסקה של עברייני מין, תשס"א-2001.


את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל: manpower@ariel.muni.il     מועד אחרון להגשת ההצעות יום ראשון, ח' בכסלו, תשע"ח, 26/11/2017.
              

בברכת הצלחה למועמדים
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש
 

חזור לעמוד המכרזים