מכרז פנימי וחיצוני 16/2017 מנהל/ת חשבונות
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 27/06/2017 | 13/07/2017 |
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
המעסיק – עיריית אריאל
כפיפות – גזבר העיר
היקף משרה – 100% משרה (42.5 ש"ש)
תנאי העסקה: דרוג מנהלי 6-8
תאור התפקיד:
- רישום חשבונאי תקין ומסודר של כל פעילויות הרשות המקומית ( הוצאות והכנסות של הרשות המקומית).
- אחריות לבדיקת התאמות הרישום החשבונאי בספרי החשבונות של הרשות המקומית, מפקח על רישום פקודות יומן ופקודות לתשלום ומבקרן.
- אחריות להפקת דו"חות כספיים תקופתיים ( דו"חות רווח והפסד, מאזנים תקופתיים, מאזני בוחן ועוד).
- עדכון מערך המלוות והכנת תחזיות פרעון מלוות, בהתאם לצורך.
- עדכון ספרי חו"ז (חייבים וזכאים) בהתאם לדין הקיים ולהנחיות.
- עריכת התאמות עם הבנקים, ספקים, קבלנים וגופים הקשורים ברשומ"ק.
- עריכת התאמה בין הכנסות העצמיות שנרשמות בהנה"ח המרכזית להכנסות הנרשמות במחלקת המיסים והגביה.
- עדכון משרדי ממשלה וגופים ציבוריים בנתוני הרשות, בהתאם להוראות הממונה.
- בדיקה והפקת דוחות לשלטונות המס, לקרנות העובדים, לביטוח לאומי וכיוצ"ב.
- מעקב אחר ביצוע חוזים
- ניהול ערבויות
דרישות התפקיד:
- מנהל/ת חשבונות סוג 3 לפחות.
- ניסיון מקצועי מוכח ומוצלח כמנהל/ת חשבונות בכיר בארגון דומה או ברשות מקומית 3 שנים לפחות.
- יכולת עמידה בלחצים, ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בסביבת office.
- אמינות ומהימנות אישית, סדר וניקיון, שקדנות, כושר התמדה.
את ההצעות, קורות חיים כולל תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות יום חמישי, י"ט בתמוז, תשע"ז, 13/07/2017.
בברכת הצלחה למועמדים
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש