דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחצוני 09/2017 - עובד אחזקה

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

מעסיק: עיריית אריאל
כפיפות: מנהלת אגף שפ"ע
היקף משרה: מלאה (42.5 שעות שבועיות)

תיאור תפקיד:
1.    ביצוע עבודות תחזוקה במבני העירייה ורחבי העיר, לפי הנחיות מנהל/ת האגף.
2.    ביצוע עבודות כפיים, בניה וצביעה ברחבי העיר ומבני העירייה, לפי דרישות מנהל/ת האגף.
3.    ביצוע פרויקטים שונים (כולל טקסים ואירועים) כפי שיתבקש ע"י מנהל/ת האגף.
4.    מתן סיוע למנהל מח' איכות הסביבה בכל הקשור לעבודתו, כפי שידרש ע"י מנהל/ת האגף.

דרישות התפקיד:
1.    השכלה תיכונית מלאה (12 שנות לימוד)
2.    קורסים והשתלמויות מקצועיות – יתרון.
3.    ניסיון מוכח של שנתיים לפחות בעבודה דומה.
4.    נכונות לעבוד בשעות נוספות ולא שיגרתיות.
5.    קפדנות ודיוק בביצוע, כושר התמדה,  מיומנות טכנית ותפיסה טכנית, מרץ ופעלתנות, סדר וניקיון. אמינות ומהימנות אישית, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, כושר לקיים ולטפח יחסים בינאישיים.
6.    עבודת ידיים מדוייקת, כושר פיזי לפעילות מאומצת, ראייה טובה, יכולת עמידה ממושכת.
7.    אישור על העדר רישום פלילי.
8.    רשיון נהיגה. 


את הצעות בצירוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים במחלקת משאבי אנוש בעירייה, או באמצעות דוא"ל :     manpower@ariel.muni.il
מועד אחרון להגשת ההצעות יום חמישי , כ"ב אייר, תשע"ז,  18/05/2017.


בברכת הצלחה למועמדים,

             נאוה  בן הרוש
           מנהלת משאבי אנוש

חזור לעמוד המכרזים