מכרז פנימי וחיצוני 17/2016 - מנהלת לשכת ראש העיר
| סוג | תאריך פרסום | המועד האחרון להגשת הצעות |
|---|---|---|
| פנימי | 11/08/2016 | 25/08/2016 |
כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך
המעסיק: עיריית אריאל
היקף המשרה: 100% משרה
כפיפות: ראש העיר
תאור התפקיד:
- ניהול והפעלת עובדי הלשכה, סיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות לקידום ענייני הרשות ובהתאם להנחיותיו.
- ניהול יומן פגישות. ( סינון, תיאום, תכנון ויזום פגישות )
- ניהול, תכנון וסידור פעילויות ראש העיר.
- פיקוח על ביצוע ההכנות הטכניות לועדות הרשות המקומית.
- בירור פניות טלפוניות, סינונן וניתובם.
- הכנת ניירות עמדה, ייזום נושאים וטיפול בהם.
- ביצוע פעילות יחסי ציבור: קבלת קהל, אירוח, ארגון אירועים ועוד.
- אחריות על הפעילות המשרדית.
- ביצוע פרויקטים מעת לעת עפ"י הנחיות ראש העיר.
דרישות התפקיד:
- תואר אקדמי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה ושנתיים נסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי. אם אין למועמד תואר אקדמי, יידרשו 4 שנות נסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי.
- ייצוגיות.
- נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
- ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת office.
- יכולת ארגון ותכנון.
- כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
- אמינות מהימנות אישית, ייצוגיות ו"ראש גדול" מרץ ופעלתנות, עמידה ותפקוד במצבי לחץ.
- עמידה בבחינת התאמה לתפקיד.
את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים מוקד העירוני, או באמצעות דואר אלקטרוני: manpower@ariel.muni.il מועד אחרון להגשת ההצעות: יום חמישי, כ"א באב, תשע"ו, 25/08/2016.
בברכת הצלחה למועמדים,
נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש