דלג לתוכן העמוד

מכרזים

מכרז פנימי וחיצוני  17/2016  - מנהלת לשכת ראש העיר

כל מקום בו מפורט תיאור תפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך

המעסיק: עיריית אריאל
היקף המשרה: 100% משרה
כפיפות: ראש העיר

תאור התפקיד:

  1. ניהול והפעלת עובדי הלשכה, סיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות לקידום ענייני הרשות ובהתאם להנחיותיו.
  2. ניהול יומן פגישות. ( סינון, תיאום, תכנון ויזום פגישות )
  3. ניהול, תכנון וסידור פעילויות ראש העיר.
  4. פיקוח על ביצוע ההכנות הטכניות לועדות הרשות המקומית.
  5. בירור פניות טלפוניות, סינונן וניתובם.
  6. הכנת ניירות עמדה, ייזום נושאים וטיפול בהם.
  7. ביצוע פעילות יחסי ציבור: קבלת קהל, אירוח, ארגון אירועים ועוד.
  8. אחריות על הפעילות המשרדית.
  9. ביצוע פרויקטים מעת לעת עפ"י הנחיות ראש העיר.

דרישות התפקיד:

  1. תואר אקדמי מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה ושנתיים נסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי. אם אין למועמד תואר אקדמי, יידרשו 4 שנות נסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי.
  2. ייצוגיות.
  3. נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות.
  4. ניסיון מוכח בעבודה על מחשב בתוכנת office.
  5. יכולת ארגון ותכנון.
  6. כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה.
  7. אמינות מהימנות אישית, ייצוגיות  ו"ראש גדול" מרץ ופעלתנות, עמידה ותפקוד במצבי לחץ.
  8. עמידה בבחינת התאמה לתפקיד. 

את ההצעות בצרוף תעודות והמלצות  יש להגיש בכתב במעטפה סגורה לתיבת המכרזים מוקד העירוני, או באמצעות דואר אלקטרוני:   manpower@ariel.muni.il    מועד אחרון להגשת ההצעות: יום חמישי, כ"א באב, תשע"ו, 25/08/2016.

בברכת הצלחה  למועמדים,

נאוה בן הרוש
מנהלת משאבי אנוש
 

חזור לעמוד המכרזים